woensdag 24 juni 2009

Zomaar Zomer!

Het leken wel Italiaanse omstandigheden vandaag in de achtertuin! Wat een heerlijk zonnig weer en wat een fantastische temperatuur! Daar wordt je gewoon helemaal vrolijk van! Niet dat ik dat nodig heb, want ik ben eigenlijk altijd wel in voor een geintje. Zo maak ik er een sport van om vooral Nalla uit te dagen voor een stoeipartij, en ja hoor op deze zonnige dag kon ze geen weerstand bieden aan mijn pesterijen. Mellow vond het te warm denk ik, die bleef in de schaduw liggen...

Let ook vooral even op de glans die van mijn vacht af spat!


Na het spel was er nog even tijd voor een familiekiekje:

Tot slot wil ik je nog even kennis laten maken met een diersoort dat ook bij mij in huis woont: het heet Meneer, het is een bijzonder interessant schepsel, dat heeeeeel lekker ruikt maar die af en toe best scherpe nagels aan me laat voelen als ik op ontdekkingsreis ga bij hem. Ik vind hem wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten