maandag 1 juni 2009

Mazelen? Vlekgriep? Alopecia?

Nee hoor, gewoon de rui die nu echt in alle hevigheid is losgebarsten. Om het simpel te zeggen: ik zie er niet uit! Of het nou komt doordat ik vroeger veel buiten heb geleefd, ik weet het niet, maar ik heb me daar een partij wol in m'n vacht! Zeldzaam gewoon! Vandaag heeft Chantalle me op de trimtafel gezet om er maar eens een boel uit te halen. Nou en er kwam voor mijn doen - toch een kortharige hond waar normaal gesproken niet zoveel aan te doen is, vanuit de hondentrimmer gezien - echt een enorme partij haar van me af! Dit is het resultaat van 5 minuten borstelen...





Lekker luchtig is het nu weer, ik merk echt dat ik een jas heb uitgedaan. Ik heb deze week nog twee afspraken staan bij TrimPLUS, hahaha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten