dinsdag 23 juni 2009

Vaderdag

Elio di Cacciola is mijn vader, maar daar heeft dit berichtje eigenlijk niets mee te maken. Ik ben zondag naar de kust geweest, naar de ouders van Jan. Iets met vaderdag...een raar menselijk gebruik. Eerst lekker gedraafd door de duinen. Daar zitten, net als in Herperduin, heel veel konijnen. En die vind ik echt geweldig leuk! Maar omdat ik het daar nog niet zo goed kende, durfde ik niet echt mijn neus achterna.

Daarna zijn we naar het huis van de ouders van Jan gegaan, en zoals gebruikelijk kwamen wij als laatste aan ... het huis zat dus al vol met visite, maar daar vond ik niks engs aan! Ik heb me echt keurig gedragen al zeg ik het zelf, hier en daar een klein kwijlspoortje op visitebroeken achtergelaten, maar ja dan denken ze tenminste nog een keer aan me.

Priya en Ruben, het nichtje en neefje van Jan, heb ik ook weer gezien en die vind ik echt heel erg leuk! Ze hebben hun lagere school rapporten aan Chantalle en Jan laten zien en die vielen bijna achterover van alle negens en tienen! Super gedaan hoor!

Voor mij was het weer een goede ervaring, op visite gaan is nu offcieel een ding geworden dat ik leuk vind om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten