dinsdag 16 juni 2009

Ziekenboeg

Op dit moment ben ik interim-roedelleider. En da's best een verantwoordelijke taak! Nalla is een paar dagen geleden geopereerd aan haar oor. Het gaat allemaal goed met haar, ze is alleen niet zo vrolijk omdat ze een rare lampekap op heeft...ze ziet er daardoor best raar uit vind ik! Als ze eenmaal in het bos is, dan is ze wel blij. Maar thuis ligt ze maar een beetje te liggen, ze wil ook helemaal niet met me spelen!



Maar goed, zij is niet de enige die even een beetje is uitgeschakeld. Mellow is vandaag ook geopereerd. Ze doen heel geheimzinnig over hem, hij heeft een heel klein sneetje in zijn buik heb ik gezien maar voor de rest willen ze niet vertellen wat er aan de hand is. Flauw hoor, ik kom er toch wel achter! Hij is nu nog diep in slaap, ik mag ook niet bij hem.
Nou en daar komt nog eens bij dat het stortregent en onweert. Kortom: IK VERVEEL ME!!! Ik wil spelen en rennen!
Goed, ik ga nog maar eens even heel aandachtig en keurig naar de bazen kijken, om ze over te halen om iets met mij te doen. Want interim-roedelleider zijn is eigenlijk niks aan als de flatcoats zo suf zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten