woensdag 10 juni 2009

Kijk es hoe mooi ik word!

Vandaag is de borstel weer door m'n vacht gegaan, en het gaat echt keigoed! M'n nieuwe vacht glimt, ik heb geen kale plekjes meer, en m'n rug heeft nu voor een groot deel z'n nieuwe kleur bruin. Er zit nog wel wat dor haar tussen, maar het gaat de goede kant op. Meer naar beneden zit nog wat meer dor haar. En m'n staart begint nu ook de goede kleur te krijgen. Maar de mooiste vacht zit op m'n billen. Daar is het verharen ook begonnen, dus dat zal wel de kleur zijn die ik helemaal krijg.

Eerst een foto hoe ik er twee weken geleden uitzag:

En dit was ik vanmiddag:







Nu alleen nog een beetje aankomen...ik krijg echt veel eten, maar blijkbaar verbrand ik met al m'n gedraaf in het bos ook zoveel caloriën dat het niet echt te zien is. Vind ik niet erg, ik vind eten bijna het leukste dat er is en dan krijg ik gewoon nog meer hoop ik!

Gisteren de één na laatste puppytraining gehad. Nou vond ik het zaterdag tijdens de afsluitende training van Nalla en Mellow supergaaf, maar ondanks dat daar deels dezelfde mensen waren vond ik de puppytraining weer niks aan...Jan heeft de hoop opgegeven dat het daar nog goed komt geloof ik! Ik heb m'n oefeningetjes gedwee gedaan, zolang de trainers niet te dicht in de buurt kwamen. Ach, verder maak ik er maar niet teveel woorden aan vuil denk ik. Ik ga nog even van m'n nieuwe vacht genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten