dinsdag 16 juni 2009

Mellow is weer wakker!

Vanmorgen om 8.30 u is Mellow in een diepe slaap gegaan voor zijn geheime operatie. Alles is goed verlopen gelukkig! Om 10.30 u waren Chantalle en Jan weer terug met een nog in een halve coma verkerende Mellow. Hij had geen idee waar hij was, dus ik kon mooi interim-roedelleidertje spelen. Daar is niet zoveel van terecht gekomen helaas, er was niet echt een roedel om leiding aan te geven...Nalla was ook nog erg rustig, en Mellow was dus ook in dromenland.

Inmiddels is Mellow weer wakker als vanouds en ik merk wel dat hij gewoon de baas nog steeds is. Maar ik kan hem stiekum wel uitlachen, want hij loopt wel een beetje voor aap. Hij mag zijn wondje natuurlijk niet aanraken, dus zijn ze begonnen met een "mooncollar". Hij kreeg een soort zwemband om zijn nek, maar daarmee kon hij nog makkelijk aan z'n wond likken. Dus kreeg hij een zwarte "lampekap" op, maar ook daarmee kon hij nog gewoon met z'n tong bij de wond. Dus nu loopt hij met een idioot grote lampekap om zijn nek, waarmee hij alles omloopt. Kijk, het ziet er ongeveer zo uit:

Need I say more, hahaha!


Goed, na mijn geklaag van vanmorgen dat ik me verveelde moest ik mee de regen in. Dat vond ik niks erg, gewoon lekker gerend en gevlogen door de bossen. Mellow bleef uiteraard thuis, maar Nalla lampekapje was wel mee...gezellig hoor!






Vanavond nog eventjes trainen (de laatste puppytraining!) en dan zit de tweede vakantiedag er alweer op....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten