dinsdag 21 april 2009

Vakantie op Texel!

Nou zeg, nog maar net verhuisd naar Herpen, en toen mocht ik al mee naar Texel! Wat een leuke dagen hebben we daar gehad zeg, mooi weer en ik vond er niks engs aan, al was het mijn eerste vakantie. Kwam vast omdat het in Belgie vakantie was, ik heb veel Belgische mensen gezien en die vind ik denk ik minder eng dan Nederlandse mensen.



Omdat ik al zo goed luister naar mijn baasjes, mag ik van hun gewoon los lopen op strand! Nou dat vond ik dus wel tof. Leuk gespeeld ook met die twee flatcoats, ze zijn echt mijn vriendjes aan het worden. Golven vind ik rare dingen, dus net als sommige mensen moet ik dat eerst goed bestuderen, wikken en wegen en dan zal ik later nog eens besluiten of ik die dingen wel of niet vertrouw. Maar zo langs het strand dabberen is echt super leuk!

Nalla en Mellow doen jachttraining, schijn ik over een tijdje ook te gaan doen. Omdat Chantalle daar een (nog niet zo lang) dode fazant vond, mochten zij een "zoek verloren" doen op een fazant. Dat zag er wel cool uit, dus dat wil ik later ook doen!




















Na onze wandelingen hebben we ze nog eens dunnetjes overgedaan in onze dromen...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten