donderdag 30 april 2009

Pubertijd

"Tijd van seksuele rijping tussen kinderjaren en volwassenheid". Dat zegt meneer Van Dale. Nou het zal wel, maar dat is dus wat er gaande is. Ik had al een tijdje de onbedwingbare behoefte om ergens tegenaan te plassen. Soms lukte het wel, soms ook niet. Maar steeds vaker weet ik nu op drie poten te gaan staan en mijn doel te raken! Af en toe nog een beetje onhandig, of dan weet ik ineens niet meer hoe het ook weer ging...dan taai ik gewoon snel af en doe net of er niets aan de hand is. Maar o wee, als ik alles soepel en gecoördineerd kan uitvoeren, dan staat er ineens een echte vent, een macho pur sang! Vind ik tenminste zelf.
Macho?

Gisteren bij de dierenarts geweest, en dat ging super. Wegens vakantie van de enge dierenarts waar ik eerst geweest was (die draagt een witte jas, da's raar!) gingen we naar een andere zonder witte jas en ik vond het gewoon niet eng! In de wachtkamer zaten andere hondjes en een konijn, maar ik ben gewoon relaxed aan de voeten van de baas gaan liggen. Toen we aan de beurt waren liep ik zonder morren mee naar binnen. Haar conclusie was dat er geen sprake is van allergie, en dat je de plekjes die ik af en toe heb wel vaker ziet bij jonge honden. Dus de baas heeft wat spulletjes meegekregen en dan zal het allemaal goed komen volgens die mevrouw. Nou prima toch!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten