woensdag 22 april 2009

Gezwommen!

Een Bracco geen waterhond? Nou echt wel, ik vind water geweldig! 't Is natuurlijk mooi weer, dat scheelt denk ik wel, want een beetje koud is het wel. Maar balletjes uit het water vissen is wel gaaf hoor! Later worden dat DUMMIES zegt Jan, die dingen heb ik ook al eens vastgehouden maar die zijn echt niet zo leuk als tennisballen. Nalla en Mellow hebben me een beetje geholpen met de eerste zwemles, maar dat was eigenlijk niet nodig want dat zwemmen snap ik wel, daar is niks moeilijks aan.

Helaas geen foto's van mijn wateravontuur, maar die komen vast nog wel in de komende weken. Het wateravontuur vond plaats in Herperduin, een van mijn favoriete bossen waar ik elke dag minstens 1 keer rond mag rennen.

Overigens krijg ik sinds deze week meer eten, Chantalle en Jan vonden me wat te slank worden. Ik krijg nu 900 gram KIVO (vers vlees) per dag, en ik mag lekker 3 keer per dag eten. 's Middags moeten Nalla en Mellow toekijken want die krijgen maar 2 keer per dag, haha! Ik weeg nu 26 kg, ben in de afgelopen 3 weken maar een kleine kilo aangekomen, want toen ik naar Nederland kwam woog ik ruim 25 kg. Ze letten er wel goed op dat ik ook weer niet te dik wordt!

Ciao!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten