woensdag 22 april 2009

Kip ik heb je?

Ik vind kippen dus heel erg leuk. Net als bij mijn huisgenoten Poes (witte poes) en Meneer (rode ex-kater) doe ik er alles aan om ze onopvallend te besluipen, stokstijf te staan (voorstaan noemen ze dat) om vervolgens aan ze te snuffelen of ze goed volk zijn. Maar stiekum, als niemand kijkt, vind ik het ook erg leuk om ze vervolgens een beetje op te jagen...maar dat mag dus eigenlijk niet van de bazen.

Deze video is in het geheim opgenomen, ik had eerst niks in de gaten, hoe hij afloopt blijft voor jou een vraag maar voor mij een weet!

2 opmerkingen:

  1. Ja hoor een echt veldwerktalentje ha, ha. Wat is hij leuk ben erg benieuwd
    hoe hij in het echt is. En dan wil ik ook weten hoeveel kippen er over zijn.


    groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha nou de kipjes doen het nog prima! Hij doet ze niks, maar vind het wel leuk om ze te laten schrikken! Fiek blijft een beetje eenkennig, bij ons is hij helemaal op z'n gemak maar met "vreemden" blijft ie op zijn hoede. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen