vrijdag 1 mei 2009

Zwemkampioen

Eindelijk fotobewijs van mijn zwemkunsten! Vandaag weer lekker gewandeld in Herperduin, toch wel mijn favoriete "ren-je-neus-maar-achteraan-bos". De bazen lopen saai op het wandelpad, ik zwerm eromheen via de bossen. Ik weet precies waar ze zijn, ze kunnen me dan niet meer zien maar ik loop gewoon steeds in cirkels om ze heen, zo kom ik altijd weer voor of achter ze uit het bos gerend! Soms proberen ze me te foppen, dan slaan ze ineens af of gaan ze achter een boom staan, maar dat heb ik natuurlijk gelijk door.
Maar goed, het was heerlijk weer en de twee flatcoats liepen te hijgen alsof ze een marathon hadden gelopen, dus dan gaan we meestal wel naar het water toe om af te koelen. Dat vind ik ook erg tof, vooral als ze dan dummies gaan gooien! Ik mag dan ook even meedoen, en dat doe ik best goed al zeg ik het zelf. Hier begin ik met een kleine boeggolf...

Hebbes!


Hier is ie hoor! Appeltje eitje!


Daarna mocht ik ook een echte nepeend apporteren! Hier ben ik op weg:


Hopakee! Met een zwierige draai weer terug naar de kant...


Rustig terug zwemmen, geen gespartel...


Sierlijk en galant uit het water...


Daar ben ik weer!

De afwerking moet ik nog een beetje uitwerken, maar het begin is er!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten