dinsdag 26 mei 2009

Een off-day

Vandaag geen foto's, geen succesverhalen. Vandaag een berichtje in mineur. En, je raadt het misschien al, dat heeft te maken met de puppycursus van gisteren. Want ondanks dat ik alle oefeningetjes - volgen, zit, af, sta, kom voor, apportje, steady zijn bij het schot - eigenlijk heel goed deed, heb ik er geen goed gevoel aan over gehouden. En waarom? Ik heb twee keer van me af gehapt toen mensen te dicht bij me kwamen met hun handen :-(. En daar ben ik echt niet trots op. Want die reactie, die gaat sneller dan ik kan denken! De mensen deden gewoon aardig tegen me, en dachten dat ze me nadat ze me hadden laten snuffelen wel eventjes een klein aaitje konden geven. Maar niet dus. Voordat ik het wist, had ik al HAP gezegd. Niet dat er iets gebeurde, deze mensen weten dat ik tijdens de training behoorlijk gespannen ben en trokken hun hand snel weg. En sowieso ben ik niet van plan om ze te bijten, ik wil alleen maar laten zien dat ik het eng vindt. Maar toch, het staat me niet fraai...pfff soms is het echt niet makkelijk om in de mensenwereld te leven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten