zondag 3 mei 2009

Bracco wandeling

Vandaag heb ik een spannende dag gehad, want ik heb meegedaan aan een wandeling met allemaal Bracco Italiano's! De wandeling was georganiseerd door de Bracco Italiano Club, maar stond open voor iedereen dus uiteraard gingen mijn vriendjes Nalla en Mellow ook mee.
We hebben rondgelopen bij vliegveld Hilversum, op de Hoornboegse Heide. We mochten lekker los rondrennen, het was een geheel omheind gebied met hier en daar een koe. En bijbehorende vlaaien, waarin meerdere van mijn soortgenoten zich lekker in hebben gewenteld. Ik natuurlijk niet!


't Was best een bijzondere dag, want ik heb twee van m'n broers ontmoet: Hydro en Hidalgo. Niet dat we hebben laten merken dat we elkaar herkenden, maar leuk was het wel!
Ik lijk echt helemaal niet op m'n broers...ze zijn een stuk groter, hebben een veel groter hoofd en zij zijn oranje-wit. Ik ben bijna helemaal bruin, en dan ook nog in een kleur bruin die ik bij geen een soortgenoot zag. Maakt mij niks uit! Ik ben gewoon....IK! Kijk, dit is m'n broer Hydro, hij woont tijdelijk bij Marijke en gaat binnenkort terug naar Mattie:
Binnenkort volgen er nog veel meer foto's op de website van de Bracco Italiano Club!
Vandaag hebben de bazen ook m'n stamboom gekregen. Als je geïnteresseerd bent in mijn afkomst, dan kun je op de foto klikken om hem leesbaar te maken. Pssst niet verder vertellen, maar dan kun je zien dat ik eigenlijk Hardy di Cacciola heet...nou ik vind Fico toch een stuk leuker klinken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten