zondag 24 mei 2009

Escharen

Vrijdag hadden Chantalle en Jan allebei vrij, dus ze hadden bedacht om eens ergens anders te wandelen dan in de bekende bosgebieden. Niet zo ver bij ons vandaag, vlakbij de Maas ligt een watertje dat De Raam heet, vlakbij Escharen. Daar zijn een paar mooie velden, een mooi watertje en het is er lekker rustig. Voor hun de ingredienten voor een combinatie tussen een leuke wandeling en een beetje oefenen met Nalla en Mellow. Voor mij was het vooral leuk omdat je er geweldig kan rennen en spelen! En ik mocht ook meedoen met oefenen, maar dat was saai...alleen maar het bekende "achtje" gelopen, waarbij het de bedoeling was dat ik netjes naast bleef lopen. Al deed ik dat keurig vond ik!


Maar het was toch vooral leuk om te spelen met Nalla en Mellow en met een bal aan een touwtje die Mellow daar vond met zijn speurneus. Als Jan die nou eens meeneemt naar de puppytraining, dan denk ik dat ik die een stuk leuker ga vinden!





Lekker achter Mellow en Nalla aangejaagd, en soms was ik zelfs sneller bij de bal dan zij! Maar soms moest ik ook achter ze aan rennen om de bal terug te veroveren.




Ach, ik vond het er gewoon onwijs leuk!



Aan het einde van de dag mocht ik nog eventjes bij Chantalle op de trimtafel. Ook best wel spannend, maar toen ik er eenmaal op was vond ik het wel oke.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten