maandag 10 augustus 2009

Veni, vidi, Fico

Na ons camperavontuur was het spannende weekend nog niet voorbij! Op zondag zijn we met de familie van Jan naar het Archeon geweest. En ook dat was weer leuk! Het Archeon is een soort themapark waar de prehistorie, de Romeinse tijd en de Middeleeuwen tot leven komen. Vooral leuk voor kinderen, maar volgens mij hebben de bazen zich ook prima vermaakt. En wij - Nalla, Mellow en ik dus - ook! We zijn de hele dag mee op pad geweest, en volgens Chantalle en Jan heb ik me weer super gedragen tussen al die vreemde mensen. Ik was dan ook zeer relaxed moet ik zeggen. En heb veel geslijmd bij de familie van Jan via mijn schoot-hang-acties. Hier bijvoorbeeld bij Jacqueline:
Ha, tegen die ogen kan niemand op heb ik gemerkt!

De Middeleeuwen waren leuk om te zien, maar gelukkig leef ik niet in die tijd. Dat geldt ook voor de prehistorie, al sprak het jagen me wel heel erg aan! Nee, de Romeinse tijd, dat moet het helemaal geweest zijn! Ik had dan natuurlijk keizer geweest, en dan zou ik heerlijk gebaad hebben in het badhuis. Al waren er geloof ik ook wat schaduwzijden aan de Romeinse praktijken ... hoe dan ook, als volbloed Italiaan voelde ik me er helemaal thuis. Kijk, na zijn show ...
... had deze Romein toch nog de puf om zich speciaal voor mij toch nog even weer in zijn tenue te hijsen, na een dag zeulen met dat zware pak. Wel raar dat ie zich vervolgens helemaal liet aflebberen door Mellow, maar ja dat zal de warmte wel geweest zijn. Er kan er toch maar 1 zo keizerlijk kijken als ik, en dat ben ... ik!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten