maandag 17 augustus 2009

Lekker spelen in de tuin

Het weer was het afgelopen weekend dus prachtig. Dat betekent dat we veel buiten zijn. En dan krijg je vanzelf wilde stoeipartijen, daar ben ik dol op! De anderen een beetje sarren en uitdagen, totdat ze happen. Het lukt me eigenlijk altijd wel, ook Pippi krijg ik wel zover. Alleen Mellow niet, die moet dan laten zien dat hij te stoer is om mee te doen. Nou ja, moet hij zelf weten nietwaar! Mellow doet weer andere dingen in de tuin...
Verkleedpartijtjes (stoer he...)


Verstoppertje...

Maar ik vind stoeien dus leuk!



En dat gespeel eindigt vaak in een sabbelsessie van Nalla...ze vindt het erg lekker om op mijn oren te sabbelen, en ik word er erg rustig van. Dus dat is twee vliegen in een klap.

Zo rustig dat ik daarna moet slapen, maar liever niet in dat harde gras...


Op naar het volgende weekend zou ik zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten