maandag 17 augustus 2009

Logé

Sinds zaterdag is mijn roedel (ahum, laat Mellow het maar niet horen) uitgebreid met een ... flatcoated retriever. Gelukkig is het tijdelijk, want nog meer van die zwarte gevaartes zou het evenwicht in huis natuurlijk ernstig verstoren.

De logé heet Pippi, ze is 4 jaar en een meisje. En dat vind ik helemaal prima. Kijk dit is ze:
Ze is erg lief, alleen als ik teveel op onderzoek uitga snauwt ze me nog wel af. Ze moet nog een beetje ontdooien op dat vlak denk ik. Want wie kan mij nou weerstaan? Ze vindt het bos net als wij te gek, ze volgt vooral mij veel als ik op zoek ben naar van alles en nog wat (en ze kan een klein beetje extra beweging wel gebruiken, maar niet verder vertellen want je weet hoe dat ligt, vrouwen en hun gewicht...). Niet dat ze mij overal kan volgen, daar ben ik gewoon te snel voor! Het gevolg daarvan uit zich altijd in de auto. Zeker met dit weer ben ik na al dat geren toe aan een hele serieuze hijgpartij, het liefst languit op mijn zij in de auto. Mellow ligt achter ons mocht je hem missen.

Het weer was natuurlijk geweldig dit weekend, dus we hebben veel tijd in de tuin doorgebracht. Zaterdag ook nog een beetje geoefend met gehoorzaamheid, want ja over een maand is het zover, dan ga ik starten met trainen voor mijn KNJV-C diploma. Het lijkt me leuk, ik heb vorig seizoen al een paar keer gekeken hoe ze dat doen maar dat komt vast goed. En komende week wordt het ook weer mooi weer heb ik gehoord, dus dat betekent dat wij veel tijd buiten zullen doorbrengen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten