maandag 10 augustus 2009

My first camping

Zo he, heb ik even wat meegemaakt! Chantalle en Jan wilden een keertje "oefenen" met kamperen, want tsja geen kampeerervaring en dan meteen met het campertje op stap naar Frankrijk, dat leek ze niet zo'n goed idee. Mij ook niet. Dus hebben we een nachtje geslapen op boerencamping De Kommer in Loon op Zand ... en ik vond het supergaaf!

We kwamen vrijdags om een uurtje of half vijf aan. We hadden een mooi plekje in de hoek van het veld, waar het lekker rustig was. Ik heb het zo es een beetje bekeken, maar de bazen deden het toch behoorlijk vlot en handig, die voortent opzetten! Al met al liepen we na twee uurtjes in het bos te wandelen (zo vanaf de camping het bos in, ideaal!), en hadden we bij het verlaten van het campingveld zicht op een strak opgestelde camper-met-voortent.

Nalla, Mellow en ik hadden alle ruimte in de tent en ons eigen afgezette losloopveldje. Ik vond het prachtig! Helaas moesten we de volgende dag alweer vertrekken, maar we hadden allemaal een echt vakantiegevoel, al was het maar voor 1 dagje!
Het is me als een kleine Houdini ook nog gelukt om uit deze toch hermetisch afgesloten tent te ontsnappen! Ik kon precies onder het deurtje doortijgeren zonder dat iemand iets in de gaten had...helaas zag de overbuurman me, dus dat moet ik de volgende keer toch anders aanpakken, maar ik weet nu in ieder geval dat ik het kan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten