maandag 20 juli 2009

Vakantieplannen

Gisteren ben ik weer op ontdekkingsreis geweest naar een nieuw gebied: Flevoland! Boswachterij Het Roggebotzand was de bestemming. We hebben daar een best leuke wandeling gemaakt, al was hij eigenlijk niet zo bijzonder. Een soort van aangeplant bos, niet echt groot maar wel lekker rustig. Het bos kon echt niet tippen aan onze "eigen" bossen rondom Herpen! De reden dat we helemaal daarheen reden op een zondagochtend was me eerst dan ook niet zo duidelijk. Het kunnen niet de Flevomuizen geweest zijn, al vond ik de muizenjacht wel leuk om te doen.


Ook het kabouterpannekoekenhuis, waar wij als hond niet eens in mochten, kon niet de reden van deze reis zijn.



Nadat we wegreden uit het bos, ben ik in slaap gevallen...maar al snel stopte de auto en gingen Chantalle en Jan ervandoor, ons achterlatend in de auto (tuurlijk met ramen open!)


In dat soort situaties zet ik meestal mijn ernstige blik op, maar ik lag eigenlijk wel lekker, samen met Nalla en Mellow, dus ik ben in een diepe slaap gevallen. Toen we weer wegreden, deden Chantalle en Jan een beetje opgewonden...en ik heb inmiddels uitgevonden waarom: ze hebben een oude camper gekocht! En daarmee gaan we binnenkort op vakantie! Het lijkt mij helemaal super, nieuwe werelden ontdekken enzo! Misschien kom ik nog wel eens in mijn vaderland!

Kijk, even voor het idee, hij lijkt op deze ('t is dus een andere):


Er zit nog een flinke tent bij, dus ruimte zat voor ons allemaal! Als we op pad zijn geweest, volgen hier uiteraard mijn reisverslagen. Ik heb er nu al zin in!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten