donderdag 30 juli 2009

Eerste certificaat!

Het was een beetje een rare dag vandaag. Ik kan er een lang verhaal van maken, maar in feite komt het hier op neer: Mellow, Nalla en ik zijn alledrie aan de diarree! En we zijn er niet helemaal lekker van. Niet echt ziek, maar ook niet fit weet je wel. Het moet haast wel een virusje van het een of andere soort zijn. Hopelijk zijn we er gauw vanaf.

Daardoor heb ik dus mooi wel een van de hoogtepunten van mijn jonge leventje moeten missen: de uitreiking van mijn eerste certifcaat! Die heb ik gekregen voor mijn deelname aan de instroomcursus bij Exarcio. Zoals je kunt zien ben ik er wat trots op!


Chantalle en Jan zijn zonder mij naar de training geweest. Het was dus de laatste les, en die werd afgesloten met de uitreiking van het certificaat! Martin, hartelijk dank voor je wijze lessen, ik heb er zeker veel van opgestoken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten