zondag 5 juli 2009

Feestje

Zaterdag hadden we een feestje in Zandvoort, bij Jacqueline en Sri thuis. Priya, hun dochter, was 11 geworden en dat moest gevierd worden! Het pas prachtig kustweer dus we konden de hele middag en avond in de tuin zitten, en daar heb ik me best vermaakt! Ik had een of andere harde bal gekregen en daar heb ik zo ongeveer de hele middag en avond mee gespeeld. Omdat ik niet zo handig ben met een bal schoot ie nogal eens alle kanten op. Zo heb ik wat onderhoud aan de aardbeienplantjes en de border uitgevoerd want ja als de bal daarin terecht kwam moest ik hem er natuurlijk uitgraven...ik heb me best vermaakt!





Mellow was ondertussen besmet geraakt met het staande honden virus. Priya en Ruben hadden de cavia's van een vriendinnetje te logeren. Mellow heeft een aantal uren voor het caviaverblijf doorgebracht, stokstijf staand en totaal gebiologeerd. Wat hij er nou aanvond, geen idee.
Ik heb me er niet mee bemoeid want ik moest de bal steeds in de gaten houden. En daar word je best moe van...


Kortom, we hebben weer een leuke dag meegemaakt, en ik hoef het al bijna niet meer te zeggen maar ik vind mensen op verjaardagen, of ik ze nou wel of niet ken, eigenlijk helemaal niet meer eng...het gaat gewoon supergoed met me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten