zaterdag 25 juli 2009

Hij is er!

Vanmiddag kwamen Chantalle en Jan thuis met een grote witte bus...ik had ze er vorige week al over horen praten, maar nu is het echt: onze camper is er! Met deze oude (want hij is al bijna 25 jaar) bus gaan we vanaf deze zomer elk jaar op vakantie zeggen ze. Nou ja eerst zien natuurlijk of wij het allemaal wel leuk vinden, zo hutje-mutje op een kluitje in de bus. Want groot is anders!


Volgens Chantalle en Jan wordt het hartstikke leuk. Ik heb al even een kijkje genomen samen met Nalla en Mellow, en eigenlijk waren we het wel met ze eens: we voelen ons er al helemaal in thuis! Zo hebben we binnen drie seconden de bankjes al even verkend.
Nou die zijn goedgekeurd! Ik heb bedacht dat dit mijn plekje wordt. Dichtbij het keukenblokje, dan kan ik goed in de gaten houden of ik in een onbewaakt ogenblik iets uit een pan kan snaaien. Een stuk kip of zo, dat lust ik wel.
Het schijnt dat de eerste echte reis naar Frankrijk gaat, in september. Maar voor die tijd gaan we proefkamperen heb ik net gehoord! Want tsja, net als wij hebben Chantalle en Jan eigenlijk nooit echt gekampeerd...dus als we geweest zijn, zijn jullie de eersten die het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten