zondag 12 juli 2009

Kadootje

Na een ochtend vol regen zijn we vanmiddag bij Rob en Karin van de Bracco Italiano Club geweest. Chantalle en Jan hadden een kadootje voor mij bij hen besteld. Dat was een mooie aanleiding om eens bij Donna en George op bezoek te gaan. En dat was hartstikke leuk, we konden het prima met elkaar vinden. Donna is een hele lieve meid en George best een stoere vent. We hebben nog een leuke wandeling met elkaar gemaakt in de bossen bij Oud Beijerland. En weet je, ook daar kun je enorm goed rennen! 't Waren gezellige uurtjes in Oud Beijerland.

Na de wandeling werden wij in de auto achtergelaten, ik denk dat toen het overdrachtsmoment was van het kado...m'n nieuwschierigheid moest ik nog even bedwingen, maar eenmaal thuis heb ik gezien wat Chantalle en Jan hebben gekocht voor mij (en dus niet voor Nalla en Mellow, laat dat duidelijk zijn!): een nieuwe prachtig oranje BRACCO-dummy!

Helaas was ik zo enhousiast over mijn kado, dat het me niet lukte om hem gewoon even netjes als een model apport vast te houden (en daar komt bij dat ik dat gewoon eigenlijk nog niet kan, hebben ze me nog niet geleerd)...dus tijdens een moment van onachtzaamheid (een passerende witte poes, Poes genaamd) van mijn zijde kon deze foto gemaakt worden:


Om te laten zien hoe het moet mocht Nalla de dummy even vast houden, maar dat was alleen voor de foto!


Ik ben heel blij met mijn kado en ga er binnenkort vast leuke dingen mee doen!

1 opmerking:

  1. Hallo Fico,

    Succes met je nieuwe dummy. Wij vonden je aanwezigheid in Oud Beijerland erg leuk en gezellig.

    Groet George en Donna.

    BeantwoordenVerwijderen