vrijdag 29 mei 2009

Rui

Misschien weet je nog dat ik hier en daar wat kale plekjes kreeg op mijn jonge-honden-lijf; nou dat lijkt allemaal goed te gaan. Ik krijg weerstandsverhogende druppels (Echinacea Purpurea) en nog een voedingssupplement/vitaminen- en mineralencomplex Vitoral. Het lijkt goed effect te hebben. Ik zat dus weer lekker in mijn vel. Maar nu begint zich toch iets af te tekenen waardoor ik alleen nog maar met een grote zonnebril naar buiten durf: RUI! In mijn vacht kwam al steeds meer wollig haar te zitten, de glans ging een beetje van me af of was eigenlijk gewoon verdwenen...dat bleek dus allemaal de voorbode te zijn van waar Marieke Hamakers Jan en Chant al op had gewezen: de verharende bruine Bracco...om een of andere reden schijnt het vooral bij de kastanjebruine Bracchi gewoonte te zijn om buitengewoon akelig te verharen. Op een manier dat je denkt: wat heeft die hond? Het is nu voornamelijk op mijn bruine billen te zien, maar straks zie ik er misschien wel helemaal zo uit!

Dus met een beetje tegenzin presenteer ik hierbij: Fico - Bracco Italiano in de rui...




De enige geruststelling is dat mijn nieuwe haar er veel mooier en glanzender uit ziet dan mijn oude haar. Maar in de tussentijd loop ik mooi voor aap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten