maandag 2 november 2009

Mexicaanse Griep?

Nou moe! Werd ik vanmorgen wakker met een rochel in mijn keel en een groene druiper aan mijn neus! Nou heb ik het een en ander gehoord over de Mexicaanse Griep ... zou het ... zou ik ... het zal toch niet!?!

Dus de dokter maar even gebeld vanmorgen, en die stelde ons gerust. Niks geen griep. Een infectie van mijn voorste luchtwegen! Ik wist niet dat ik ze had, maar goed. Dus ik ben aan de antibiotica sinds vandaag. Ik voel me wel oke, maar niet zo fit als anders. Nalla en Mellow delen ook een beetje mee in de malaise, die hebben al een paar dagen een beetje natte ogen, net niet ontstoken. Dus ook zij zijn aan de pillen!

Nou, leuker nieuws is er in het verre noorden van het land. Bij kennel
Vicini del Monastero in Kleine Huisjes is alweer een maand geleden een prachtig nest met Bracco Italiano pups geboren. En er staan nu, behalve prachtige foto's, ook leuke filmpjes op de website. Kijk, dit is er een:



En nog eentje:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten