zondag 25 oktober 2009

Familiebezoek

Het was weer een weekend vol opwinding. Het begon op zaterdag met een wandeling met mijn neef Viko uit Oss! Bijna naamgenoot, woont in dezelfde gemeente, wordt in dezelfde auto als ik vervoerd, mijn vader is de zus van zijn moeder...dat zijn zo een aantal overeenkomsten of bijna overeenkomsten die we hebben. Raar he! Hoe dan ook, we hebben eerst lekker met z'n allen gewandeld op de Maashorst. Daar zag ik dat Viko wel gewoon dummies uit het water haalt, ik hoop dat de baas het niet heeft gezien! Viko had ook nog z'n twee Duitse Staander vrienden meegenomen, ik leek best wel een beetje op de DS-korthaar die erbij was! Kortom, het was veel plezier in het bos (behalve toen ik weer eens door het schrikdraad heen rende, ze zetten dat spul ook op de meest onverwachte plaatsen neer!).



Daarna is Viko nog meegeweest koffie drinken bij ons. Daar moest ik eerst even over nadenken, want het is natuurlijk wel mijn huis...maar na hier en daar een brommetje konden we het toch best goed vinden. Het was leuk en het is een toffe gast die Viko!
Het bleek dat we nog meer overeenkomsten hadden...Viko is namelijk ook een enorme vrijdoos!


Vandaag is Viko met zijn baas Twan mee wezen kijken bij onze jachttraining. Ik heb niet extra m'n best gedaan, maar wel een mooi "vooruit en terugkomen op bevel" laten zien...een dikke 10 zei de trainer! Voor de rest was het geloof ik matigjes wat ik liet zien, maar ach ik doe het met kleine stapjes. Haastige spoed is zelden goed, behalve als we naar het bos gaan, dat kan niet snel genoeg gaan vind ik. Ik was vandaag trouwens voor het eerst alleen - dus zonder Nalla en Mellow - naar de jachttraining, maar ik heb ze geen seconde gemist hoor! Ik ben inmiddels oud en wijs genoeg om mezelf te redden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten