dinsdag 20 oktober 2009

Gewoon een fijne herfstdag

Ik heb het naar m'n zin...dat heb ik eigenlijk altijd, want ik ben een uitermate vrolijk ventje!
Zo was er afgelopen zondag feest in Herpen...de baas werd 40. Dat klinkt behoorlijk oud en volgens mij is dat het ook. Dat is precies 40x zo oud als ik ben! Maar goed, een feestje dus. En dus een huis vol mensen en mensenkinderen. Ik vond het leuk!
Er stonden onwijs lekkere dingen op tafel, ik kon er echt vlakbij komen. Maar verder dan dat mocht niet, jammer! Ik heb namelijk een paar weken geleden een pond (jaja 500 echte Hollandse grammen!) marsepeinen aardappeltjes opgegeten oftewel van tafel gestolen. En ik was niet eens misselijk! Ze vonden het hier niet zo leuk geloof ik, maar ach dat waait wel weer over.

Terug naar de verjaardag. Zo'n feestje gaat je niet in je kouwe kleren zitten, zo tegen de avond gingen bij mij de luiken dicht. Op schoot bij Ruben, samen met Priya m'n mensenkindvriendjes.


En vandaag kreeg ik na 2x bos nog een bonuswandeling in het bomenpark bij Heesch.
Er moest weer geoefend worden, maar daaromheen kon ik natuurlijk heerlijk m'n gang gaan in het bos. De oefeningetjes (volgen en vooruit op de dummy) deed ik redelijk voor mijn doen, baasjes ook weer tevreden. Kortom, allemaal blije mensen - Nalla deed het namelijk ook erg goed - dus het was een fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten