vrijdag 16 oktober 2009

Alles gaat goed

Ja, het is een tijdje stil geweest rondom mij...had verder geen reden of zo hoor. Alles gaat namelijk goed hier! Ben meegeweest op excursie door Ouderkerk aan de Amstel - Jan's vader was heel heel oud geworden en dat moest gevierd worden! Was leuk, hele dag op stap geweest met elkaar, lekker uitgerust in een restaurantje en o ja, nog wat kleinschalige vernielingen in de auto aangebracht terwijl wij eventjes in de auto moesten wachten toen de familie ging varen...tsja eigen schuld dikke bult zeg ik dan!

Kleine Pippie-het-kippie is inmiddels niet meer zo klein! Het is mijn favoriete kip, maar ze (daar houden we het voorlopig maar op) is uitgegroeid tot een megakip! En niks meer zielig in een hoekje zitten, ze is volgens mij gewoon al de baas in de ren!

Verder is het nu een paar keer per week oefenen geblazen in het bos qua jachttraining. Zaterdags doen we training met de hele groep - twee draadharige Viszla's, een Labje, een Golden een kruising herder en een Engelse Springer Spaniel en doordeweeks dus met de bazen. Ik vind het niet erg om te doen, maar er zijn leukere dingen te doen. Zoals door het bos scheuren, op zoek naar geurtjes. Maar ik doe mijn best hoor! Alleen die dummy, dat vind ik nou echt een stom ding. Een beetje erop kauwen lijkt me nog wel leuk, maar om hem nou vast te houden en hem netjes recht voor de bazen af te geven, nee dat is nog niks voor mij. Maar misschien ga ik de lol er nog van inzien!

Voor de fun nog wat foto's, want als de baas een nieuwe camera heeft ben ik dus het slachtoffer...nou ja ik poseer gewillig hoor!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten