zondag 31 januari 2010

Sneeuw, leuk of niet?

Ik ben er nog niet helemaal achter of ik dat witte poeder nu leuk vind of niet...het is koud aan je voeten, je wordt er nat van, maar het is toch ook wel weer grappig spul! We zijn dit weekend zowel op zaterdagochtend als op zondagochtend verrast op best een flinke laag. Ik zakte toch wel tot mijn enkels weg. Eenmaal in het bos is er niks meer aan de hand, dan geniet ik net zoals op de andere dagen. Alleen, ik ruik veel minder dan anders. Het is net of alle konijnen vertrokken zijn! Is op zich niet raar, want ze hebben natuurlijk steeds een koude buik! Daar schijnt het echter niets mee te maken te hebben, maar wel met de koude lucht die minder geur afgeeft. Of zoiets.
Hoe dan ook, ik kan niet anders zeggen dan dat de wereld er gisterenochtend en vanochtend onwerkelijk mooi uitzag. Het bos lijkt wel een sprookjesbos, het geluid is anders. Al met al toch wel tof!

Wat ook wel lollig is, is dat je met dat witte spul ballen kan maken. En laat ik die nu net heeeel erg leuk vinden! Net als Mellow en Nalla trouwens, vooral zij is heel goed in het vangen ervan!




Jammer voor mij is dat ik er bij zulke actiefoto's altijd uitzie alsof ik rechtstreeks uit een horrorfilm ben gestapt...wees niet bang, it's just me!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten