zondag 24 januari 2010

Zuid Limburg ... geweldig mooi!

De bazen hadden ineens bedacht om maar eens een andere kant van het land op te zoeken. Het werd Zuid-Limburg, en dat was een goeie keuze! We hebben een van de honderden wandelingen die in die omgeving beschikbaar zijn via internet gelopen. We waren in de buurt van Epen en Camerig. Mooie heuvels en heerlijk weer waren de ingredienten van dit uitje. En wij hebben daar volop van geprofiteerd!

Mijn dag kon helemaal niet meer stuk toen we een familie tegen kwamen die in mij zomaar een Bracco Italiano herkenden! Ik, die toch meestal voor Duitse Staander wordt uitgemaakt wegens het ontbreken van wat essentiele Bracco kenmerken, glom van trots! Dat deze meneer Mellow en Nalla even later twee Gordon Setters noemden mocht de pret niet drukken...


Mellow wilde inene tikkertje doen...


Nalla speelde het meisje dat niet van wilde spelletjes houdt....



Met z'n drieen konden we de wereld aan!



Ik ben altijd op mijn bazen gericht ... als ze hun handen in hun zakken hebben zitten!



Dit leek ons wel een leuk vakantiehuisje voor Nalla, Mellow en mijzelf. Voor als de bazen weer met hun campertje op pad gaan!
We hebben een supermiddag gehad, we komen hier zeker snel weer terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten